Mediatizarea sponsorilor, sustinatorilor/colaboratorilor
1. Brand-uirea masinilor participante cu sigla sponsorilor/ sustinatorilor/ colaboratorilor ceea ce implica :
– expunerea siglei sponsorilor/sustinatorilor/colaboratorilor pe durata a 3-4 saptamani pe teritoriul a 5 state (Romania, Rep. Moldova, Ucraina, Rusia, Rep.Kazahstan), pe o distanta de aproximativ 12 000 km;
– materialele foto si video efectuate cu ocazia expeditiei vor cuprinde si aspecte legate de deplasarea prin stepa si desert in regim de off-road sau tranzitul prin Moldova, Ucraina si Rusia. In felul acesta orice difuzare (mass-media sau proprie) a materialului foto sau video va cuprinde implicit si brandul sponsorilor;
– deplasarea in formatie de “caravana 4X4” creste probabilitatea ca brand-urile sa fie remarcate
2. Asocierea numelui sponsorilor/sustinatorilor/colaboratorilor cu orice manifestare publica organizata de DS SPIRIT cu scopul de a mediatiza expedita romaneasca in Kazahstan sau rezultatele acesteia cum ar fi :
– conferinte de presa;
– comunicari stiintifice;
– expozitii foto;
– prezentari video, etc.
3. Mediatizarea sponsorilor/sustinatorilor/colaboratorilor expeditiei pe site-ul/blogul organizatorului si crearea unu site/blog dedicat pentru aceasta expeditie, in limbile romana si engleza